Internetski marketing

Marketing kao koncepcija specifičan je način razmišljanja na kojemu se temelji i gradi politika tvrtke. Slobodno možemo reći kako je glavna uloga marketinga u tvrtci kreiranje korporativne strategije te obavljanje obećanja koje je tvrtka dala svojim kupcima. Tvrtka mora biti  informirano o potrebama i životnim stilovima potrošača te treba vizualizirati šire načine usluživanja lojalnih potrošača. 

Internetski marketing

Internet marketing, oblast koja uzima sve više maha u suvremenom društvu, predstavlja važan segment e-poslovanja, ali i poslovanja uopće.


Nezamislivo je gledati prema budućnosti, a ne računati na upotrebu Interneta i njegovih beskrajnih mogućnosti.

Nekada, jedan od osnovnih Internet slogana bio je : Ukoliko ne postojiš na Internetu, ne postojiš, dok bi slogan današnjice mogao glasiti „Ukoliko nisi prepoznatljiv na Internetu, ne postojiš“. 

Marketing nije samo riječ – marketing je znanost.  To je poseban način razmišljanja i djelovanja pojedinaca, poslovnih sistema, malih i srednjih tvrtki, korporacija, poslovnih i neprofitnih institucija, koje  surađuju u razmjeni bilo koje vrijednosti na tržištu.

Internet marketing nastao je u veoma bliskoj prošlosti, gotovo paralelno sa nastankom Interneta. Internet omogućava kupcu direktan kontakt sa poslovnim  subjektom u bilo koje doba dana ili noći, sa bilo koje lokacije, kako bi kupac mogao prikupiti  željene informacije i tada obaviti npr: kupovinu određenog proizvoda ili usluge. Predstavljanje na Internetu je reklama sa bitnim razlikama u svim segmentima u odnosu na „standardno“ reklamiranje.

Kako je Internet marketing nova oblast u suvremenim sustavima komunikacije i marketingu uopće, postoje mnoge zablude i čine se brojne greške u predstavljanju tvrtki, proizvoda i  usluga.

Marketing zahtijeva kontinuiranu analizu, istraživanje, planiranje, upravljanje i praćenje rezultata korištenjem standardnih i alternativnih metoda.

Digitalna era stvorila je tehnološke uvjete, a Internet kao medij otvorio prostor za praktično marketing djelovanje interaktivnog tipa, usmjereno na potrošače, ne kao grupu sličnih pojedinaca, nego potrošača kao pojedinca.

# #