HelpDesk podrška

DEDALUS tim sastoji se od kvalificiranih IT inženjera koji posjeduju odgovarajuće iskustvo u dizajniranju, povezivanju i održavanju računalnih mreža i samih Informacijskih sustava. Naši korisnici zahtijevaju IT podršku različitih razina, od telefonske podrške, podrške sa udaljene lokacije putem interneta do podrške na lokaciji korisnika.

Telefonska podrška ujedno je i prvi način rješavanja problema. Na ovaj način veliki broj problema može se riješiti vrlo brzo, a korisnik se može usput educirati kako otkloniti kvar u budućnosti.

Ukoliko se problem ne može riješiti telefonskom podrškom, naši inženjeri će se spojiti na vaše računalo sa udaljene lokacije, iz našeg ureda putem interneta. Na taj način, naši inženjeri imaju cjelokupan uvid u problem te ga mogu na brz i efikasan način detektirati i riješiti. Ovaj je idealan i najbrži način pružanja tehničke podrške.

Ukoliko je klijentima, trenutnim i budućim, lakše uputiti nalog za podrškom, DEDALUS je osigurao sustav ONLINE PODRŠKE. Način pružanja tehničke podrške kroz slanje naloga za podrškom putem online aplikacije pokazao se kao najbolji, prvenstveno zbog brzine odgovora samome korisniku kao i zbog kompletne arhive i povijesti svih zahtjeva pojedinog klijenta za podrškom s odgovorima od strane djelatnika Dedalus-a.

 

# #